Условия и правила на "ContiGarant"

В този раздел ще намерите пълно представяне на официалните и задължителни правила на ContiGarant и рамковите условия за използване на програмата ContiGarant (наричана по-долу „ContiGarant”). Continental си запазва правото да променя или изменя, изцяло или частично, настоящите Условия и правила, като такива промени влизат в сила след като бъдат оповестени на уебсайта www.contigarant.bg. Жалби или възражения срещу този документ ще бъдат признати само ако са подадени в писмен вид.

По принцип правим разлика между законовата гаранция и допълнителната гаранция за продуктите на Continental. Законната гаранция е неразделна част от всеки процес на покупка и се прилага за щети, причинени от производствени дефекти, които възникват след покупката, през гаранционния срок, в съответствие с разпоредбите и ограниченията, посочени в гаранционния сертификат. Правата на законовата гаранция и/или законовото право на анулиране остават незасегнати от участието в ContiGarant.

ContiGarant, от друга страна, е допълнителна, незадължителна гаранция срещу определени щети, дефинирани в точка 5, предоставена за автомобилни гуми на Continental въз основа на регистрацията на участника на платформата ContiGarant, при спазване на настоящите Условия и правила.

Администратор и доставчик на ContiGarant

Администраторът и доставчикът на ContiGarant е Continental Adria pneumatike d.o.o („Continental”), юридическо лице, надлежно организирано в съответствие със Словенското законодателство, със седалище на Zagrebška Cesta 104, SI-2000 Марибор и регистрирано в Търговския регистър на Окръжния съд на Марибор под номер 2012/21835 (08.06.2012 г.).

За изпълнението на програмата ContiGarant, Continental може да сключи договор за услуги с външен доставчик („Доставчик на услуги”).

1. ContiGarant период

1.1. Програмата ContiGarant започва на 15.10.2024 г. и се изпълнява за неопределен период. Continental има право да прекрати програмата ContiGarant по всяко време, като информира участниците чрез уебсайта www.contigarant.bg.

1.2. За всеки участник ContiGarant е валиден от регистрацията в програмата ContiGarant (създаване на потребителски акаунт) в съответствие с настоящите условия и правила, за период от 12 месеца, с възможност за удължаване за допълнителен период от 12 месеца, в съответствие с разпоредбите на чл. 6 и с прилагането на разпоредбите на чл. 10 или до оттегляне, което от тези събития настъпи първо.

1.3. Програмата ContiGarant започва с покупката и монтажа на четири (4) нови гуми и регистрирането на им в ContiGarant. Гаранцията по една фактура на комплект гуми, продължава максимум 2 години, в рамките на които 2 гуми са покрити от доброволна гаранция (при изпълнение на условията, описани по-долу) за целия период. Участникът запазва достъпа си за поне 24 месеца след последната потребителска регистрация. Участниците ще бъдат информирани в случай на закриване на програмата ContiGarant на уебсайта www.contigarant.bg

2. Валидност на допълнителната гаранция ContiGarant

2.1. Допълнителната гаранция ContiGarant се предлага само за нови гуми Continental, закупени в България. Тази допълнителна гаранция се прилага за гуми, правилно закупени от участниците, през периода, посочен в член 1.

2.2. Допълнителната гаранция ContiGarant се предлага изключително чрез уебсайта contigarant.bg (наричан по-долу „сайтът ContiGarant”). Общите условия, описани по-долу, се отнасят за тези гуми, съответно гуми, закупени в България – включително чрез свързани и асоциирани търговски организации.

2.3. Допълнителната гаранция ContiGarant се предоставя за период от 12 месеца от регистрацията на потребителския акаунт. Допълнителната гаранция ContiGarant може да бъде удължена за допълнителен период от 12 месеца, ако са изпълнени следните кумулативни условия:

участникът извършва сервиз (ревизия) на регистрираните на сайта ContiGarant гуми Continental, след първите 12 месеца от тяхното закупуване, в съответствие с разпоредбите на чл. 6.

3. Yчастникът качва доказателство за извършения сервиз (фактура за услуги) на платформата ContiGarant в срок от 14 дни. Рамкови условия на допълнителната гаранция ContiGarant за автомобилни гуми Continental:

3.1. За да участва в програмата ContiGarant, участникът трябва:

да е навършил 18 години, за физически лица. Лицата, участващи в организационните отношения, а именно лицата, които влияят на хода на ContiGarant, организаторите на ContiGarant, както и лицата, пряко свързани с тези лица, техните братя и сестри и съпрузи, и роднини от втора степен, не могат да участват в програмата. Неспазването на условията за участие в програмата ContiGarant дава право на Continental да откаже предоставянето на каквито и да било ползи, произтичащи от допълнителната гаранция или други допълнителни ползи;

да закупи комплект от 4 (четири) нови автомобилни гуми, независимо от размера, изключително от марката Continental, в рамките на условията и сроковете, предвидени в чл. 2;

да се регистрира на сайта ContiGarant чрез създаване на потребителски акаунт. За регистрацията на потребителския акаунт участникът трябва да предостави минимален набор от лични данни (име и фамилия, имейл адрес);

да добави закупените гуми към потребителския акаунт в срок от 14 дни от датата на покупката и да качи копие от доказателството за покупка (електронна фактура, без ръчно издадени фактури) на гумите и техния монтаж.

3.2. Допълнителната гаранция ContiGarant се предоставя за минимум един комплект, състоящ се от 4 гуми на фактура и максимум 3 комплекта гуми, закупени в рамките на 2 години от регистрацията на потребителския акаунт. За да се възползвате от допълнителната гаранция ContiGarant, всеки такъв комплект гуми трябва да бъде регистриран на сайта ContiGarant, свързан с потребителския акаунт.

3.3. Гаранцията за една фактура на комплект гуми продължава максимум 2 години, през които максимално 2 гуми могат да бъдат предявени като рекламация за целия период. Участникът запазва достъпа си за поне 24 месеца след последната регистрация на фактура. Участниците ще бъдат информирани в случай на закриване на програмата ContiGarant на уебсайта www.contigarant.bg

4. Ползи от допълнителната гаранция ContiGarant

4.1. Ако участникът използва гумите Continental при условията, установени в тези Условия и правила, и възникнат щети/повреди от вида, посочен в чл. 5, точка 3, по време на допълнителния гаранционен период, той може да поиска ползата от допълнителната гаранция за своите гуми Continental, регистрирани на сайта ContiGarant, както е подробно описано по-долу.

4.2. Ако са изпълнени условията за допустимост за предоставяне на ползата, на участника ще бъде възстановена сума, определена както следва:

  • Стойност на възстановяването през първата година = 100% от покупната цена на гума
  • Стойност на възстановяването през втората година = 75% от покупната цена на гума

4.3. Стойността на възстановяването ще бъде определена въз основа на първоначалната фактура за покупка, качена от участника в потребителския акаунт. Участникът няма право да претендира текущата пазарна стойност на гумата, така че всяка възможна промяна в покупната цена, която може да е настъпила междувременно, няма да бъде взета предвид.

4.4. Определената стойност на ползата съгласно точка 4.2 по-горе ще бъде извършена чрез банков превод в банковата сметка на участника в срок до 60 дни от датата на получаване на фактурата. Събирането на банковите данни на участника (IBAN и BIC), както и плащането на ползата ще се извършват от Доставчика на услуги от името на Continental.

5. Критерии за допустимост за предоставяне на ползата от допълнителната гаранция ContiGarant

5.1. Ползата от допълнителната гаранция ContiGarant се предоставя на участника само ако са изпълнени следните кумулативни условия:

  1. Гумите са регистрирани от участника чрез уебсайта www.contigarant.bg.
  2. Гумите са регистрирани на уебсайта www.contigarant.bg в срок от 14 дни от покупката.
  3. Възникват непоправими щети, които не са резултат от нестандартна употреба и които са причинени по време на стандартната работа на превозното средство. Това включва:

    Повреда на страничните стени и сблъсъци, причинени от външни влияния; например, на бордюри или повреда на протектора, порязвания или повреди, причинени от удар;

    Непоправими пробиви на гумата, които са с по-голям обхват; например, причинени от пирони, винтове или стъкло;

    В случай на повреда от вандализъм, въз основа на подкрепящи документи, издадени от полицейските органи;

  4. Ремонтът на щетите не може да бъде предмет на законовата гаранция;
  5. Участникът е първоначалният купувач на гумите. ContiGarant не е прехвърляем и не може да бъде прехвърлян/предаван на други физически или юридически лица;
  6. Ако се отнася до линиите гуми, определени в точка 3.
  7. Щетите са възникнали по време на допълнителния гаранционен период ContiGarant, от 12 месеца или 24 месеца, ако допълнителната гаранция е била удължена съгласно точка 2.3.
  8. Щетите са били уведомени в срок до 30 дни от възникването им, съгласно точка 8.7.

5.2. Всеки участник може да регистрира максимум 3 комплекта гуми (един комплект от 4 нови гуми Continental за автомобили на фактура) по време на програмата ContiGarant

6. Допълнителни ползи. Удължаване на допълнителната гаранция ContiGarant

6.1. Допълнителната гаранция ContiGarant може да бъде удължена за допълнителен период от 12 месеца, ако участникът извърши сервиз (ревизия/ обслужване) на регистрираните на сайта ContiGarant гуми Continental, след първите 12 месеца от тяхната регистрация и качи доказателство за извършения сервиз на сайта ContiGarant.

6.2. Continental предоставя на участника допълнителна подкрепа, състояща се в възстановяване на разходите за сервиз на регистрираните на сайта ContiGarant гуми Continental до 20 Eur или левовата им равностойност.

6.3. Допълнителната подкрепа до 20 Eur или левовата им равностойност се възстановява на участника за някоя от следните услуги за гуми:

Монтаж, съхранение, балансиране, почистване на джанти, регулиране на сходимост/наклон или обща проверка на гумите (проверка на налягането на въздуха, дълбочината на протектора, възрастта на гумите, пукнатини или повреди на протектора и страничните стени на гумите).

6.4. Възстановяването на разходите за сервиз се предоставя само за посочените по-горе една или няколко услуги и включва само разходите за труд. Разходите за материали, смазочни материали и други консумативи не подлежат на възстановяване. Ако стойността на услугите е по-малка от 20 Eur или левовата им равностойност, оставащият кредит няма да бъде прехвърлен и няма да бъде предоставен в друга форма, а ще бъде загубен.

6.5. За да получи допълнителната подкрепа 20 Eur или левовата равностойност, участникът трябва:

да качи на сайта ContiGarant доказателство за извършения сервиз на гумите (фактура за услуги) в срок от 14 дни.

да извърши сервиза на гумите на 12 месеца (± 2 седмици) от покупката на новите автомобилни гуми Continental.

6.6. Стойността на допълнителната подкрепа ще бъде определена въз основа на фактурата за услуга или услуги, качени от участника в потребителския акаунт, но не повече от 20 Eur или левовата им равностойност.

6.7. Стойността на допълнителната подкрепа, определена съгласно точка 6.6 по-горе, ще бъде трансферирана чрез банков превод в банковата сметка на участника в срок до 60 дни от датата на получаване на фактурата. Събирането на банковите данни на участника (IBAN и BIC), както и плащането на ползата ще се извършват от Доставчика на услуги от името на Continental, в срок до 4 седмици от качването на доказателството за извършения сервиз.

6.8. Предоставянето и условията за предоставяне на допълнителната полза могат да бъдат едностранно променени от Continental в зависимост от наличността или други критерии, с предварително уведомяване на участниците чрез уебсайта www.contigarant.bg.

7. Изключения от предоставянето на допълнителната гаранция ContiGarant

7.1. Участникът няма право да поиска ползата от допълнителната гаранция ContiGarant в някой от следните случаи:

  1. ако възникнат повреди на гумите, които се отклоняват от условията, посочени в член 5;
  2. за теглене до най-близкия сервизен център, ремонт или подмяна на гуми или резервни гуми и др., или компенсиране на тези разходи;
  3. за гуми, чийто произход не може да бъде доказан (например липса на сериен номер или DOT) или чийто вид повреда не може да бъде доказан по време на гаранционната инспекция - непълни гуми;
  4. за гуми, повредени от природни бедствия или пожари, или за откраднати гуми;
  5. за неправилно ремонтирани или неправилно регенерирани гуми;
  6. за производствени дефекти на гумата, покрити от законовата гаранция, в който случай се прилага стандартната процедура за гаранция на Continental;
  7. в случай на неравномерно износване или неправилна употреба, поради механичен дефект на превозното средство или лошото техническо състояние на превозното средство, износване, причинено от дефекти в частите на окачването (амортисьори, геометрия), работа с неправилно налягане на гумите или използване с претоварено превозно средство;
  8. в случай на неправилен монтаж или демонтаж на гумата, което включва използването на неодобрени джанти;
  9. в случай на гуми, които са били използвани в състезания или други събития и които не са били използвани за първоначално предвидената цел. Например, гуми, които са били използвани в явно неправилно приложение.

8. Потребителски акаунт ContiGarant. Предявяване на рекламация по допълнителната гаранция ContiGarant

8.1. За да участва в програмата ContiGarant, участникът трябва да създаде потребителски акаунт. След валидирането на създаването на потребителския акаунт, участникът става потребител на ContiGarant.

8.2. За да създаде потребителския акаунт, участникът трябва:

  • да попълни своите лични данни според задължителните полета:

    • Име и фамилия
    • Адрес: Улица, пощенски код и град
    • Имейл адрес
  • да качи копие от фактурата за покупка и монтаж на гумите.
  • да приеме условията на програмата ContiGarant.
  • да потвърди, че е информиран за обработката на личните му данни.

8.3. След завършване на горепосочените стъпки, потребителският акаунт ще бъде създаден на уебсайта ContiGarant и участникът ще бъде информиран по имейл за успешната регистрация на акаунта и гумите.

8.4. Регистрационните данни се използват от Continental за уникалната идентификация на участника (купувача на гумите) и могат да бъдат едновременно проверявани и управлявани от участника.

8.5. Потребителският акаунт е валиден за период от 24 месеца от регистрацията му, след което се изтрива автоматично. Участникът има право да поиска изтриването на потребителския акаунт, като изпрати заявка на през акаунта си в contigarant.bg или на посочения имейл за контакти support@contigarant.bg. Изтриването на потребителския акаунт по искане на участника е равносилно на неговото предсрочно оттегляне от програмата ContiGarant и загубата на всички ползи, свързани с програмата ContiGarant.

8.6. След успешната регистрация на потребителския акаунт, участникът има право да предяви допълнителната гаранция ContiGarant за повредени гуми, в съответствие с и в рамките на установените от тези Условия и правила. Принципът на допълнителната гаранция ContiGarant е да предложи на участника компенсация за новите гуми Continental, закупени и регистрирани на сайта ContiGarant, които са повредени по време на допълнителния гаранционен период, в съответствие с и в рамките на установените от тези Условия и правила.

8.7. Предявяването на допълнителната гаранция ContiGarant може да бъде поискана от участника по време на допълнителния гаранционен период от 12 месеца и съответно 24 месеца, в срок до 30 дни от повредата на гумата. Предявяването на рекламацията за допълнителната гаранция ContiGarant ще бъде подадено чрез сайта ContiGarant. За да бъде оценено искането, участникът трябва да качи снимки на повредените гуми на сайта ContiGarant.

  • снимка на конкретната повреда, към която се предявява рекламацията
  • обща снимка на гумата с ясна визия на марка, модел и размер

8.8. Предявяването на рекламация по допълнителната гаранция ContiGarant ще бъде анализирано в срок до 30 дни от датата на получаване.

8.9. Участникът ще бъде информиран по имейл за начина на разрешаване на неговото искане. В случай на отказ за предоставяне на ползата от допълнителната гаранция ContiGarant, участникът ще бъде информиран за причината за отказа. Начинът на разрешаване на искането е окончателен спрямо участника. Участникът може също така да види състоянието на своето искане в своя потребителски акаунт на сайта ContiGarant.

8.10. Участникът няма право да иска никакво друго възстановяване/полза освен предвиденото в настоящите Условия и правила и не може да иска повече от това, което му е предоставено. Участникът не може да иска никаква друга гаранция освен предоставената и няма право да иска промяна на гаранцията или предоставянето й по друг начин.

8.11. Исканията за рекламация по допълнителната гаранция и/или допълнителната полза, както и тяхното възстановяване, не са правно изпълними.

9. Защита на личните данни

9.1. Използването, регистрацията на потребителския акаунт и/или услугите, достъпни на уебсайта ContiGarant, включват обработка на личните данни на участника/посетителя. Обработката на личните данни се извършва от Continental Adria pneumatike d.o.o, в качеството си на оператор на лични данни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработката на лични данни и относно свободното движение на тези данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО („Регламентът“) и с Уведомлението за защита на личните данни.

9.2. С регистрацията на потребителския акаунт участникът потвърждава, че е информиран за обработката на своите лични данни, съгласно Уведомлението за защита на личните данни.

9.3. Сайтът ContiGarant използва бисквитки. За подробна информация относно използването на бисквитки, моля, консултирайте се с Политиката за използване на бисквитки.

10. Ограничаване на отговорността

10.1. Continental не носи отговорност за услугите, предоставени на участника от трети страни.

10.2. Continental не носи отговорност за техническото оборудване на участника и други лица във връзка с участието в програмата ContiGarant или изтеглянето на материали, свързани с участието в програмата ContiGarant, нито за всякакви други технически или телекомуникационни затруднения или недостатъци, които възникват по време на програмата, за скоростта на техническата връзка или други възможни недостатъци, които възникват във връзка с програмата ContiGarant или във връзка с електронните комуникационни мрежи, мобилните оператори или тяхната наличност за участниците, или за щети, причинени от компютри.

10.3. Continental няма други задължения към участниците в ContiGarant и участникът няма право на никакво друго възстановяване освен предвиденото в настоящите Условия и правила.

10.4. Участникът има право на една форма на обезщетение. Следователно всяко искане за гаранция се подчинява с приоритет на законовата гаранция и само доколкото щетата не е покрита от законовата гаранция, участникът има право да поиска предоставянето на ползата от допълнителната гаранция ContiGarant. За да се избегне всякакво съмнение, в никакъв случай участникът няма да се възползва от двойно обезщетение. искания. Например, не могат да се подават искове за обезщетение за повреда на превозното средство.

10.5. Continental не носи отговорност за щетите, претърпени от участника във връзка с участието в програмата ContiGarant или във връзка с използването на гаранционните.

11. Интелектуална собственост

11.1. Всички материали, представени на сайта ContiGarant, включително, но не само, лога, изображения, текстове, видеоклипове, стилизирани изображения, търговски марки, са интелектуална собственост на Continental или, ако е приложимо, са публикувани с разрешението на трети страни, които притежават правата на интелектуална собственост върху тези материали и са подчинени на законовите разпоредби относно правата на интелектуална собственост. Тези материали не могат да бъдат копирани, възпроизвеждани, модифицирани, разпространявани, репликирани, съхранявани или предавани в каквато и да е форма, изцяло или частично, без предварителното писмено съгласие на Continental.

12. Свързване със сайта ContiGarant

12.1. Сайтът ContiGarant е достъпен за потребителите 24 часа в денонощието, с изключение на периодите на поддръжка, реконструкция или техническа повреда. Continental не поема отговорност за забавяния или невъзможност за достъп/използване на сайта ContiGarant.

12.2. Забранено е използването на сайта ContiGarant за качване, изтегляне, публикуване или предаване на каквато и да е информация, чието съдържание е незаконно или неморално, нарушава по какъвто и да е начин личния живот на други лица, нарушава правата на интелектуална собственост, съдържа вируси, е против добрите нрави или обществения ред. Continental има право да изтрива всяко такова съдържание, идентифицирано на сайта ContiGarant. Continental няма да носи отговорност за каквито и да било щети, произтичащи от какъвто и да е вид комуникация от категорията, спомената по-горе.

12.3. Забранено е използването на фалшив имейл адрес или изпращането, незаконно, на електронни съобщения или каквито и да било други комуникации от името на друго физическо или юридическо лице или от името на друга организация.

12.4. Continental не може да гарантира, че сайтът ContiGarant и всички документи, файлове и информация, хоствани или изтеглени от този уебсайт, няма да бъдат изложени на риск от вируси. Отговорност на потребителите е да внедрят подходящи мерки за ИТ сигурност (включително антивирусни програми), за да отговорят на специфичните изисквания за безопасност и надеждност на съдържанието.

12.5. Continental не може да бъде държана отговорна за каквито и да било загуби, унищожения или разходи, които могат да възникнат от достъпа или използването на сайта ContiGarant.

13. Точност на информацията

13.1. Continental ще предприеме разумни мерки, за да гарантира, че информацията на сайта ContiGarant е правилна, пълна и актуална, но не поема отговорност и не гарантира точността и коректността на тази информация.

13.2. Continental не носи отговорност за евентуални правописни грешки. Снимките и всички други материали, представени на този уебсайт, са само за информационни цели и не създават задължения за Continental.

14. Заключителни разпоредби

14.1. Continental си запазва правото да проверява изпълнението на условията за участие в програмата ContiGarant и да изисква по всяко време от всеки регистриран участник да представи всеки релевантен документ за участие в програмата ContiGarant и неговото приложение или за регистрираната гума Continental, за да провери правото на участие в програмата ContiGarant, особено в случай на подозрение за нелоялно поведение, дори ако участникът все още не е упражнил правото си на ползата от допълнителната гаранция ContiGarant или допълнителната полза.

14.2. Continental си запазва правото да изключва участниците от програмата ContiGarant в случай на обосновано подозрение за измамно или нелоялно поведение, включително спрямо трети страни, без участникът да има право на обезщетение за каквито и да било разходи или щети, които може да понесе впоследствие. Това се прилага и в случаите, когато участникът се опитва да експлоатира програмата ContiGarant чрез трети страни или нарушава принципите на честната игра.

14.3. Continental си запазва правото да не предоставя ползата от допълнителната гаранция ContiGarant и/или допълнителната полза, ако има съмнения относно начина на използване на допълнителната гаранция ContiGarant, ако участниците нарушават правилата на програмата ContiGarant или ако участниците предприемат.

14.4. Continental си запазва правото да променя продължителността на програмата ContiGarant, да отлага, спира или прекратява програмата или да променя или модифицира едностранно правилата за цялата продължителност на програмата, без предизвестие и без компенсации, като обявява промяната на сайта ContiGarant при условие, че валидните и пълни правила винаги са налични. Правото на Continental да прекрати програмата ContiGarant се прилага предимно (но не изключително) в случаите, когато не е възможно да се проведе според плана поради каквато и да е причина, например поради случай на форсмажорни обстоятелства или поради смущения в информационните технологии, необходими за събитието, или поради каквато и да е друга техническа, организационна, финансова или правна причина, която може да засегне администрирането, сигурността, интегритета и нормалното и правилно функциониране на програмата и/или ако програмата не може да продължи поради компютърна манипулация. Това включва измама, манипулация, технически неизправности или други причини извън контрола на Continental, които нарушават или застрашават сигурността на администрацията, справедливостта, интегритета и правилното функциониране на програмата ContiGarant.

14.5. Пълният текст на настоящите Условия и правила винаги е наличен на сайта ContiGarant. Регламентът може да бъде комуникиран в съкратена форма чрез промоционални материали, свързани с програмата ContiGarant, но тези Условия и правила се считат за единствените пълни, окончателни и задължителни в рамките на програмата ContiGarant. Всякакви въпроси относно програмата ContiGarant могат да бъдат изпращани на адрес support@contigarant.bg.

14.6. Участниците, които не изпълняват условията за участие в програмата ContiGarant или които нарушават условията и правилата на програмата ContiGarant, няма да бъдат приети в програмата. Дори ако тези лица изпълняват определени условия за ползване от допълнителната гаранция ContiGarant, например поради неправилна информация, те нямат право на ползите от програмата ContiGarant. Всеки спор, който може да възникне във връзка с използването на сайта ContiGarant и/или ползите, предлагани чрез него, ще бъде решаван по взаимно съгласие или, ако това не е възможно, споровете ще бъдат отнесени за решаване до компетентните съдилища в Словения.